fredag, augusti 19, 2011

fredag

Nu ska jag iväg och jobba natt, sedan hem vid sju imorgon för att sova ett par timmar, fara och gymma och sedan mot kvällningen dra in till Luleå för att träffa minst två fina tjejor: Elena och Julia! Vi och lite annat folk ska till Heroes för att njuta av Elenas näst sista kväll här uppe i norr. Förhoppningsvis kommer finfina Karin också.

Nu ska jag strax iväg.

Hejsvejs!
(Om någon skulle komma på ett bra namn åt mig till en ny blogg full av bilder och recept kan ni ju höra av er.)

puss!

2 kommentarer:

Josephine sa...

Du kommer nog på ett namn snart! =) Först tänkte jag ha något namn som ishootthings (haha, lite roligt) men allt sånt var upptaget! =(

Men hur blir det med dig nu?! Ska du jobba och au-paira? Har du bestämt dig var?

Kram

Elin Karlsson sa...

åh skoj! jag hade en helt fabulös vistelse norr över. en klyschig kommentar: men det är så fint!

appropå det där med att ramla i forsen, haha, jag har alltid haft samma tanke när jag åker båt, går på broar osv, att jag liksom ska tappa kontrollen och kasta i något värdefullt, typ min väska. eller att man själv ska få för sig att hoppa över räcket ner i plurret. som tur är har det aldrig hänt några missöden. det är nog ganska normalt att tänka så, hoppas jag, annars är vi båda lite knasiga! :D

kram